FotoArts.pl Fotograficzne forum pasjonatów. :: Zobacz temat - Aparat dla amatora do 2000zł
forum fotoarts.pl

FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj :: katalog stron foto

Aparat dla amatora do 2000zł

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FotoArts.pl Fotograficzne forum pasjonatów. Strona Główna -> Fotografia cyfrowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cccq

Nowy Użytkownik
Nowy Użytkownik

PostWysłany: Pon Lis 12, 2012 12:32 am    Temat postu: Aparat dla amatora do 2000zł Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam
Za 3mc jadę na małe wakacje do Tajlandii na 2mc. Chciałbym stamtąd przywieźc pamiątkę, któa zostanie do końca zycia - piękne zdjęcia. Nie ukrywam, że jestem amatorem w tematyce zdjęc. Aparat, który mam od paru lat to Panasonic TZ3. Chcialbym wydac nie więcej niż 2.000zł na aparat z całym niezbędnym sprzętem. Wiem, że są różne obietywy itp. ale moja wiedza jest minimalna. Prosiłbym o podanie propozycji aparatu + obiektyw, przyjaznych w obsłudze, dobrej jakości, ale raczej "pół" profesjonalnych.

Dziękuję za pomoc Smile

pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
necropost

Nowy Użytkownik
Nowy Użytkownik

Pomocy: 2

Aparat: Mamiya 645afdII

PostWysłany: Pon Lis 12, 2012 2:19 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

pol profesjonalnych ? a chcesz sie pozniej dalej bawic w foto , czy ma to byc aparat malo wymagajacy na wakacyjne wypady ktorego nie bedziesz specjalnie zglebiac ? jesli tak to szukalbym czegos w kierunku alf - nawet starszych np a700 pol profesjonalna o ile mozna tak mowic lustrzaneczka , oczywiscie z drugiej reki , za 2000zl czasem w dosc przyzwoitym zestawie dostepna na allegro

pozdrawiam
Powrót do góry
Incuba

Administrator

Pomocy: 47

PostWysłany: Pon Lis 12, 2012 12:46 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem