FotoArts.pl Fotograficzne forum pasjonatów. :: Zobacz temat - Histogram.
forum fotoarts.pl

FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj :: katalog stron foto

Histogram.

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FotoArts.pl Fotograficzne forum pasjonatów. Strona Główna -> Ciemnia cyfrowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darox

młody wyjadacz
młody wyjadacz

Pomocy: 2
Aparat: Canon EOS 50D

PostWysłany: Pią Lip 30, 2010 7:29 pm    Temat postu: Histogram. Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam was wszystkich serdecznie, fotografuje już od pewnego czasu moim Canon'em 20D (który polecił mi Tomek Laughing ) jak wiecie, jest to aparat z dosyć małym LCD, bo to jedynie 1.8''. Dlatego tez często miewam problemy ze zdjęciami myśląc ze jest ok choć tak nie jest, zdjęcia są często lekko prześwietlone lub nie doświetlone...Chciałem się was poradzić, ponieważ nie znam się na histogramie w ogóle...(tak możecie się śmiać) z tego co wiem jest to dosyć przydatne urządzenie Smile na dodatek jest już w aparacie wiec warto by się mu przyjrzeć i zrozumieć o co w nim chodzi. Cool

Czekam na jakieś pomocne dyskusje , rady itd. Dziękuje wam z góry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Fleandril

młody wyjadacz
młody wyjadacz

Pomocy: 11
Aparat: Canon 30d, Minolta 505si+ sonar 135mm i pancolar 50

PostWysłany: Pią Lip 30, 2010 7:34 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

szerokikadr.pl - gdzieś było o tym. Nie do końca pamiętam gdzie. poszukaj
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
tjruslan

Moderator
Moderator

Pomocy: 17
Aparat: system eos

PostWysłany: Pią Lip 30, 2010 8:05 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

http://www.fotoplus.com.pl/literatura/Ekspozycja-bez-tajemnic/

Do księgarni marsz Smile

Ps. teraz zganiaj na tomka echhhh heheheh