FotoArts.pl Fotograficzne forum pasjonatów. :: Zobacz temat - Które lampy
forum fotoarts.pl

 

FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj :: katalog stron foto
 
Które lampy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FotoArts.pl Fotograficzne forum pasjonatów. Strona Główna -> Fotografia Studyjna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kumo

stary wyjadacz
stary wyjadacz



Dołączył: 31 Gru 2003
Posty: 1042
Pomocy: 4
Skąd: Lodz

PostWysłany: Pią Kwi 17, 2009 1:05 am    Temat postu: Które lampy Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Przelecialem mnostwo stron i glupi jestem tak jak bylem. Musze zakupic nowe lampy. Problem w tym ze ciezko mi cos wybrac z posrod ofert dostepnych na rynku. W kazdym razie mialem jakies stare elfo, ale juz nie graja. Zastanawiam sie nad zakupem nowych z tej firmy, ale moze macie jakas alternatywe. Bombowe sa fomeie flash/ciagle. Ale kosztuja od ... i ciut ciut. Nie wiem czy jest sens kupowania funspotow albo quantumow. Czytalem tez o sunboxach. Czy mozecie podzielic sie wlasnymi doswiadczeniami ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
bacanski
Ostrzeżenia : 1
stary wyjadacz
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 3191
Pomocy: 38

Aparat: S5

PostWysłany: Pią Kwi 17, 2009 1:23 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

ja powiem, ze oplaca sie doplacic do fomeia... Bono chyba tez moze pochwalic te lampki Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kumo

stary wyjadacz
stary wyjadacz



Dołączył: 31 Gru 2003
Posty: 1042
Pomocy: 4
Skąd: Lodz

PostWysłany: Pią Kwi 17, 2009 12:44 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

on to ma chyba wszystkie lampy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Emo

stary wyjadacz
stary wyjadacz



Dołączył: 14 Lis 2002
Posty: 2747
Pomocy: 6
Skąd: Z drugiej strony lustra......
Aparat: "6 cali miedzy uszami "

PostWysłany: Pią Kwi 17, 2009 10:57 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

ja osobiscie mam quantuumy i za ta cene jest ok ja jednak kupowalem je ze swiadomoscia ze maja dla mnie zrobic dwa zlecenia i momentlanie sie zwrocic co sie stalo wiec teraz to mi wszystko jedno kazdy dzien pracy to bonus ........ swieca rowano w miare solidnie wykonane Ale sorry hensel to nie jest i nigdy nie bedzie

Teraz budujemy klientowi studio do fotografowania duzych gabarytowo przedmiotow i nasza firma zajmuje sie realizacja od wstepnej wizualzacji po produkt koncowy i jestem na etapie wyboru lamp do tego w sumie dosc duzego studia (osobowe auto moze tam wjechac spokojnie Wink ) i czesciowo zalezy to od klienta ale do tak duzej inwestycji raczej nie odwarzymy sie wsadzic quantuumow tutaj myslimy że albo mefo lub hensel (tymi lampami dosc dlugo pracowalem konie robocze)
tymbedziej ze po postawieniu studia bedziemy je serwisowac i dogladac .......
Ale koncowo decyduje inwestor ..zobaczymy ..

widisz wszytko zalezy do czego potrzebujesz swiatlo ... i ile jestes gotow zaplacic za jakosc

jak chcesz sie cos wiecej dowiedziec o quantuum i henslu do pisz na priv
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
moskit

Nowy Użytkownik
Nowy Użytkownik



Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 2

Skąd: Warszawa
Aparat: Sinar Hy6

PostWysłany: Pon Kwi 20, 2009 4:40 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

A ja wam powiem że nic nie ma takiej kontroli temperatury barwy i czasu trwania błysku jak Broncolor.
Emo, zwróć na to uwagę, bo może Twój klient będzie chciał robić zdjęcia na 4 strzałach, a wtedy mefo czy hensel da kolorową szachownice na zdjęciu. Wystarczy że nie ma powtarzalności błysku i już zaczynają się problemy. Bron ma 100%. Sam robię na Bronie i wiem. Jest kilka wypożyczalni Brona w Polsce. Weźcie sobie ten sprzęt na testy, albo spróbuje protestować u importera.

Jeżeli chodzi o cenę to każdy zależny od indywidualnych możliwości, ja uważam że lepiej jest powoli kompletować sprzęt najwyższej jakości i budować dobry system.

Trzeba zacząć od podstawowych lamp, a przy bardziej urozmaiconych sesjach pożyczać sprzęt.

Kumo, zobacz na czym pracują najlepsi Smile
Ile chcesz sprzętu kupić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
manager

młody wyjadacz
młody wyjadacz



Dołączył: 21 Lip 2004
Posty: 725
Pomocy: 5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pon Kwi 20, 2009 6:06 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Ja pracuje na funsporcie i powiem tak, do tego co robię zupełnie wystarcza.
Po roku użytkowania tego sprzętu powiem tak, zero problemów, a lampy pracowały w ekstremalnych warunkach (przy - 15'C świetnie się sprawdzały)
nie ważne na czym pracujesz wynik końcowy i tak należy do fotografa.

pozdrawiam

ps. swego czasu incuba pracował na 2 różnych systemat o 2 różnych temperaturach barwowych i co ? robił świetne studyjne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Emo

stary wyjadacz
stary wyjadacz



Dołączył: 14 Lis 2002
Posty: 2747
Pomocy: 6
Skąd: Z drugiej strony lustra......
Aparat: "6 cali miedzy uszami "

PostWysłany: Pon Kwi 20, 2009 6:20 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

[quote="moskit"]A ja wam powiem że nic nie ma takiej kontroli temperatury barwy i czasu trwania błysku jak Broncolor.
Emo, zwróć na to uwagę, bo może Twój klient będzie chciał robić zdjęcia na 4 strzałach, a wtedy mefo czy hensel da kolorową szachownice na zdjęciu. Wystarczy że nie ma powtarzalności błysku i już zaczynają się problemy. Bron ma 100%. Sam robię na Bronie i wiem. Jest kilka wypożyczalni Brona w Polsce. Weźcie sobie ten sprzęt na testy, albo spróbuje protestować u importera.

broncolora tez bralismy pod uwage ( w tym tygodniu bede z nimi rozmawial ) jednak tutaj w tym przypadku to nie jest studio komercyjne tylko dla jednego uzytkownika postawione dla wygody wlasciciela i zmniejszenia kosztow zobaczymy co powie inwestor docelowo chce wstawic najlepsze swiatlo jakie sie da przy zaplanowanym budzecie . Zobaczymy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
MEDIKON

Nowy Użytkownik
Nowy Użytkownik



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 10

Skąd: Warszawa
Aparat: Nikon D80

PostWysłany: Sro Maj 13, 2009 5:30 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

A ja tylko wtrące,
mefo nie ma w ofercie lamp błyskowych, tylko halogeny z foliami konwersyjnymi.


Ostatnio zmieniony przez MEDIKON dnia Czw Maj 14, 2009 5:04 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ryciek

młody wyjadacz
młody wyjadacz



Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 936
Pomocy: 18
Skąd: Czestochowa/Wawa
Aparat: Canon A-1

PostWysłany: Sro Maj 13, 2009 10:04 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Jeśli jest kasa, to tylko Broncolor. Rozważ też Profoto.

Tyle tylko, że jeden generator A4 - ok. 40 tyś złotych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kumo

stary wyjadacz
stary wyjadacz



Dołączył: 31 Gru 2003
Posty: 1042
Pomocy: 4
Skąd: Lodz

PostWysłany: Sob Cze 13, 2009 7:11 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

czekalem w wyczekalem, kupilem quantuumy R z travel packiem, w tym tygodniu bede je montowal. zobaczymy efety...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Andres

młody wyjadacz
młody wyjadacz



Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 501
Pomocy: 12
Skąd: 3CT
Aparat: troszkę różnego złomu

PostWysłany: Sob Cze 13, 2009 8:23 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

kumo napisał:
czekalem w wyczekalem, kupilem quantuumy R z travel packiem, w tym tygodniu bede je montowal. zobaczymy efety...


z chęcią dowiem się czegoś więcej na temat tego zestawu... gdzie za ile i jak.
Tym bardziej że obecnie zamierzam sobie sprawić agregat Honda EU20i ze względu na to że daje mi większą możliwość niż tylko podłączenie lamp, ale jeszcze nic nie jest przesądzone.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Emo

stary wyjadacz
stary wyjadacz



Dołączył: 14 Lis 2002
Posty: 2747
Pomocy: 6
Skąd: Z drugiej strony lustra......
Aparat: "6 cali miedzy uszami "

PostWysłany: Pią Lip 03, 2009 2:21 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

kumo napisał:
czekalem w wyczekalem, kupilem quantuumy R z travel packiem, w tym tygodniu bede je montowal. zobaczymy efety...


Własnie mam te same R300+ z akumulatorem zelowym podstawowa zaleta tego kompletu to gabaryty akumulatora jest bardzo maly mozna go spokojnie zawiesic na statywie i nie przeważa lampy . wzioelm te lampy zamiast 10 % upustu na sprzet ktory nabylem do wiekszego studia dla klienta w sumie byly trzy firmy na celowniku jednaK okazalo sie ze tylko oni mieli caly komplet sprzetu ktory byl potrzebny na miejscu wiec za wzgledow czasoych i finanasowych (te narzucil inwestor ) skonczylo sie na quantuum lampy kupione razem w komplecie swieca rowno temperatura jest tez taka sama jak tych R300+ ktore nabylem wczesniej .... wiec jest ok do szczecia brakuje mi tylko rozladowania prz yzmniejszaniu mocy przez kondensator a nie poprzez wyzwolenie blysku jednak za te pieniadze cudow nie mozna wymagac .... te R300+ sa lepeij wykoanae od lamp serii S do ktorych mozna podlaczyc sterowanie zewwnetrzne nie wiem na czym to polega ale te sa bardziej dokalnie wykonane
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kumo

stary wyjadacz
stary wyjadacz



Dołączył: 31 Gru 2003
Posty: 1042
Pomocy: 4
Skąd: Lodz

PostWysłany: Sob Lip 04, 2009 12:30 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Z racji tego, ze dopiero w zeszlym tygodniu mialem troche czasu, wiec odbylem pierwsza sesje na tym lampach. Tak jak pisze Emo trzymaja tempertaure bez problemu, dobrze wykonane. Ja nic zlego nie zauwazylem. Dzis polecialem w plener, zabralem dwie z trzech ktore nabylem i z cala pewnoscia ten maly generator to fajna rzecz. Producent podaje ze moze on wyemitowac okolo 150 blyskow, ja spokojnie strzelilem z 200 razy jak nie lepiej, a on wciaz dzialal. Ale nie da sie ukryc, ze znalazlem jeden bardzo powazny mankament. Tak jak w studio nie bylo zadnych problemow przy emisji blysku wszystkich lamp. Tak w plenerze lampy raz blyeskaja razem, a raz nie. I ni czorta nie wiem co jest grane. W poniedzialek bede dzwonil do Quatuuma i pytal o co chodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Emo

stary wyjadacz
stary wyjadacz



Dołączył: 14 Lis 2002
Posty: 2747
Pomocy: 6
Skąd: Z drugiej strony lustra......
Aparat: "6 cali miedzy uszami "

PostWysłany: Sob Lip 04, 2009 10:05 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

a powiedz czy masz do kazdej wyzwalacz radiowy ? jezeli nie to pracuja na fotocelach t oprzy tak duzym progu swiatla jaki jest na dworzu lampy moga raz lapac roznice poziuomu raz nie .. Ja mialem tak pracujac w fabryce mebli a swiatlo dostawlao tylko z boku i natezenie zastanego swiatla bylo tak mocne ze moc blysku nie wystarczal do wyzwolenia z fotoceli mozesz tez miec wylaczona fotocele wtedy tez nei bedzei blyskach przy wytzwoleniu blysku jezeli takei cos jak mowisz zdarza cisie przy wyzwalaniuradiem t o rzeczywioscie telefon do quantuum
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kumo

stary wyjadacz
stary wyjadacz



Dołączył: 31 Gru 2003
Posty: 1042
Pomocy: 4
Skąd: Lodz

PostWysłany: Sob Lip 04, 2009 2:36 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

A ty mozesz miec racje, podejrzewam nawet ze na pewno ja masz. Nie wzialem w ogole pod uwage ze na zewnatrz moze byc za duzy prog swiatla. Fakt, jak wszedlem troche do cienia to blyski byly bez problemu. Chyba musze poprostu sprobowac z drugim wyzwalaczem. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Emo

stary wyjadacz
stary wyjadacz



Dołączył: 14 Lis 2002
Posty: 2747
Pomocy: 6
Skąd: Z drugiej strony lustra......
Aparat: "6 cali miedzy uszami "

PostWysłany: Sob Lip 04, 2009 5:37 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

tak na bank to zlikwiduje ci problem ....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FotoArts.pl Fotograficzne forum pasjonatów. Strona Główna -> Fotografia Studyjna Wszystkie czasy w strefie GMT + 3 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dodawać załączników w tym forum
Nie możesz ściągać plików w tym forum
Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone na forum fotoarts.pl należą do ich autorów. Administrator fotoarts.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

phpBB SEO URLs V2

Design: Adrian Wielgosz fotografia reklamowa

Fotografia Reklamowa i krajobrazu

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci
Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

 

Powered by phpBB © 2016 phpBB Group