FotoArts.pl Fotograficzne forum pasjonatów. :: Zobacz temat - Pierwsze światło - proszę o pomoc
forum fotoarts.pl

FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj :: katalog stron foto

Pierwsze światło - proszę o pomoc

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FotoArts.pl Fotograficzne forum pasjonatów. Strona Główna -> Fotografia Studyjna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arothron

Nowy Użytkownik
Nowy Użytkownik

PostWysłany: Pon Lut 27, 2012 3:15 am    Temat postu: Pierwsze światło - proszę o pomoc Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam!
Chciałbym zakupić pierwsze oświetlenie do domu i potrzebuję pomocy bo nie bardzo wiem na co się zdecydować. Światło ma być głównie do portretów, jestem amatorem i dopiero się uczę, a ponieważ mam bardzo ograniczony budżet to zanim wydam moje ciężko odłożone zaskórniaki przydałaby mi się fachowa pomoc, o którą serdecznie proszę.

Znalazłem takie oto 2 zestawy:
http://www.ebay.co.uk/itm/300502598789?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

i to:
http://www.ebay.co.uk/itm/170753647289?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

Co o nich myślicie? Który zestaw wybrać do mojego Nikona D-80?

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
musichead

Aktywny Użytkownik
Aktywny Użytkownik

PostWysłany: Pon Lut 27, 2012 9:47 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy zwróciłeś uwagę na to że to żarówki, czyli światło ciągłe a nie błyskowe. Jeśli chcesz pracować na stałym świetle to kup, chociaż problemem może być brak regulacji mocy.
Docelowo polecałbym Ci jednak lampy błyskowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
arothron

Nowy Użytkownik
Nowy Użytkownik

PostWysłany: Pon Lut 27, 2012 11:03 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem