FotoArts.pl Fotograficzne forum pasjonatów. :: Zobacz temat - Samsung WB100 - pomocy!
forum fotoarts.pl

FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj :: katalog stron foto

Samsung WB100 - pomocy!

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FotoArts.pl Fotograficzne forum pasjonatów. Strona Główna -> Fotografia cyfrowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agulator

Nowy Użytkownik
Nowy Użytkownik

Aparat: Samsung WB100

PostWysłany: Pią Gru 07, 2012 6:26 pm    Temat postu: Samsung WB100 - pomocy! Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam!
Niemalże przypadkowo zostałam posiadaczką wymienionego w temacie aparatu - Samsunga WB100. Niestety, z racji tego, że moja przygoda z fotografią jest raczej uboga, nie radzę sobie z aparatem. Szczerze mówiąc - jestem kompletnie zielona. Kombinuję, ale zdjęcia nie wychodzą nawet przeciętnie. Czy ktoś z Was mógłby udzielić mi jakichś wskazówek na temat robienia zdjęć tym aparatem? Byłabym wdzięczna, gdyby ktoś podpowiedział mi, jak wszystko ustawić, jakich trybów używać, żeby wszystko było jak należy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maron895

Aktywny Użytkownik
Aktywny Użytkownik

Pomocy: 1
Aparat: Canon350d i nie tylko :P

PostWysłany: Pią Gru 07, 2012 10:37 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witaj:)
A co się dzieje? nie ostre, złe kolory, za ciemne, za jasne?
Najprościej sprawdzić na pełnym automacie. Aparat powinien sam sobie wsztstko ustawić aby było ok.
Możesz dodać jakieś fotki poglądowe? trudno pomóc wiedząc tylko

Agulator napisał:
Kombinuję, ale zdjęcia nie wychodzą nawet przeciętnie

A co do obsługi:

Agulator napisał:
gdyby ktoś podpowiedział mi, jak wszystko ustawić, jakich trybów używać

Myślę że instrukcja obsługi + google + YT i wszystko się wyjaśni Smile

Jak coś to pisz Smile
Pozdrawiam
Powrót do góry
Agulator

Nowy Użytkownik
Nowy Użytkownik