Co sadzicie o Nikonie D60 dla...

#1
Dla kogos kto potrzebuje aparatu zeby przedewszystkim robic roznego rodzaju fotki na tla do grafik. Dotyczy to zarowno jako takich bliskich ujec (drewniane ploty, ceglane mury etc) jak i panoramy (miast, lasow etc).
Dodatkowo zalezy mi na w miare wygodnym i latwym codziennym uzytkowaniu (oczywiscie nie na "auto" :wink: aparatu, zarowno na zlotach motoryzacyjnych jak i imprezach rodzinnych.
Jestem amatorem fotografii (chociaz Zenitem sie kiedys z powodzeniem robilo niebrzydkie zdjecia :) ) i dotychczas radzilem sobie kompaktem Olympusa µ810. Teraz przyszedl czas na wieksze wyzwania :wink:

Dlaczego mi przyszedl do glowy D60? Kolega ma D40 (nie brzydkie foty robi), a ze moge wydac te pare groszy wiecej to pomyslalem o zestawie: Nikon D60 + AF-S DX Nikkor VR 18-55mm Lens na poczatek, za jakis czas (jak juz opanuje ten aparat) dokupienie kolejnego obiektywu.
Koszt calej operacji musialby sie zamknac w 350-370 funtach szterlingach (plus oczywiscie niezbedne wydatki na karte pamieci, dodatkowa baterie etc)

Poczytalem rozne opinie na foum jak i na fotopolis.

Czy D60 to dobry wybor? Czy moze cos innego polecacie?

#3
Wiem, ze nie ma silniczka, ale na D80 mnie niestety nie specjalnie stac (czy tez na pierwsza cyfrowa lustrzanke nie chce tyle kasy wydawac :P )
Cena nastepnych szkiel (watpie, zeby bylo ich wiecej niz dwa, zreszta moze beda "na spolke" z kolega od D40) gra nieco mniejsza role.

#5
Używki nie chcę, a nowego jakoś za choinkę nie mogę znaleźć... Ani w kraju nad Wisłą ani nad Tamizą. W ogóle to ile nowy kosztuje :?:
3 tys zł :?:
Ja mam do dyspozycji max 2 tys zł...

#6
Nie ma w sprzedaży nowego, skończyli produkować(chyba) tam na allegro kupisz od porządnego gościa z zza wielkiej wody, no ale skoro nie chcesz...

#7
ale nowe co??
d70 ani d70s nie znajdziesz już za chiny.