Jaki wybrać aparat ???

#1
WITAM WSZYSTKICH NA FORUM ... :)

JESTEM AMATOREM I MAM PROBLEM Z WYBOREM APARATU, ostatni jaki miałem to był Panasonic cyfrówka który został mi skradziony, a teraz wolałbym coś lepszego, gdyż zwykła cyfrówka, bo z tym bywało różnie...

Potrzebuje uniwersalnego aparatu, którym mógłbym robić zdjęcia na wakacjach, imprezach, plenerze, przypadkowe zdjęcia z różnych okazji itp.

Po pierwsze zastanawiam się nad aparatem kompaktowym, ale bardziej wolałbym lustrzanke cyfrową, gdyż po przeglądaniu setek materiałów z forum wynika, że taki aparat jest dużo lepszy.

Zastanawiam się nad modelami do 2000-2500 zł(z karta, futerałem ipt) z segmentu lustrzanek:

- Sony Alpha A300 + obiektyw Sony DT 18-70 F3.5-5.6
- Canon EOS 1000D + obiektyw EF-S 18-55 IS
- Nikon D60 + AF-S DX 18-55mm G ED
- Olympus E-520 + obiektyw ZUIKO 40-150

Może jakieś inne propozycje ???

Który model polecacie ???

A może jednak aparat kompaktowy ???


Proszę o wyrozumiałość, bo mam z tym spory problem, nie chcę kupić aparatu z którego nie będę zadowolony...

#2
Mariusz jeśli potrzebujesz aparatu na pejzaż,wakacje, imprezy domowe czy też okolicznościowe i nie masz zamiłowania do fotografowania to wybierz kompakt, który na pewno zaspokoi Twoje potrzeby.Raz, że prosty w obsłudze, dwa zakres ogniskowych jest wystarczający do zrobienia zdjęć jakich określiłeś na samym początku. Z dobrych kompaktów poleciłbym Ci Panasonic FZ50-kę. To dobry kompakt. Ma dobre szkło i robi dobre zdjęcia.
Natomiast jeśli myślisz o czymś poważniejszym jak tylko foty pt. "teściowa na giewoncie" to wybierz lustrzankę. Tu zaczyna się problem, którą wybrać hmm. Dobra rada poczytaj jeszcze forum i zastanów się jeszcze czego potrzebujesz tak naprawdę.Lustrzanka to nie tylko aparat ale również obiektywy, które są bardzo ważne i drogie. Dobre szkło kosztuje więcej niż aparaty, które wymieniłeś wyżej. Poczytaj forum:)

Powodzenia

#3