canon 450d i Canon EF 28-135 f/3.5-5.6 IS USM ??

#1
Witam!kiedy byłam ostatni raz na tym forum to szukałam obiektywu do mojego analogowego canona. Obiektywu nie kupiłam za to przerzuciałam się na cyfrę i teraz znowu poszukują obeiktywu do Canon 450d.

Potrzebuję coś zamiast kita, czegoś lepszego i szerszym zakresie ogniskowych (do zdjęć poruszajacych się obiektów, głownie psów :wink: portretowcyh, natury)

Myślałam wstępnie o Canon EF 28-135 f/3.5-5.6 IS USM
i tu się pojawia podstawowe pytanie (przpepraszam jeśli głupie)-czy jego mocowanie pasuje do canona 450d? (nie znam się na tym a nie mogę znależć info :oops: )
Co myślicie o takim połączeniu??

Brałam pod uwagę jeszcze Canon EF-S 18-200 mm f/3.5-5.6 IS ale zniechęca brak USM i takei sobei opinie.

Mam nadzieję że i tym razem mogę liczyć na cenne rady :)
Aha do wydania mam do 2 tys.zl
Ostatnio zmieniony wt kwie 07, 2009 6:04 pm przez vivian_darkbloom, łącznie zmieniany 1 raz.

#2
1. pasuje
2. nie najlepsze połączenie raczej
3. 18-200 to nie jest dobra krotność szkła

nie oblecisz jednym szkłem takiego zakresu... zostaw sobie kita, zwłaszcza jeśli masz wersje z IS, jeśli nie "bo nie" kup tamrona 17-50, jesli nie to ef 17-85 IS, jeśli nie to ef 17-55 IS... ale to juz nie za te pieniądze...
dokup do tego jakieś tanie tele ze stabilizacją np 55-250 albo droższe 70-300 i obleci, ewentualnie zainwestuj w 70-200 f4 - drogie ale o 3 klasy lepsze niż te powyżej.

POZDRO

#3
Rev pisze:1. pasuje
2. nie najlepsze połączenie raczej
3. 18-200 to nie jest dobra krotność szkła

nie oblecisz jednym szkłem takiego zakresu... zostaw sobie kita, zwłaszcza jeśli masz wersje z IS, jeśli nie "bo nie" kup tamrona 17-50, jesli nie to ef 17-85 IS, jeśli nie to ef 17-55 IS... ale to juz nie za te pieniądze...
dokup do tego jakieś tanie tele ze stabilizacją np 55-250 albo droższe 70-300 i obleci, ewentualnie zainwestuj w 70-200 f4 - drogie ale o 3 klasy lepsze niż te powyżej.

POZDRO
dzięki za podpowiedzi :D