[b]nikon D50- canon eos 350d- konikaminolta 5D[/b]

#1
Witam wszystkich jestem nowym forumowiczem i jeszcze nie za bardzo umiem sie po nim poruszać więc z góry przepraszam jeśli taki temat już był.
Chcę kupić lustrzankę cyfrową i zastanawiam się właśnie nad 1 z tych 3 aparacików.
Jestem oczywiście amatorem-kiedyś pstrykałam analogowymi lustrzankami Zenita i Practiki ale później z lenistwa przerzuciłam się na minoltę Z3(zaznaczam że nie jestem z niej zbyt zadowolona-szumy mi przeszkadzaja i łatwo ją zarysować).
Robię fotki konikom-właściwie 90%moich zdjęć poswięcone jest tym zwierzętom i pod tym właśnie kontem potrzebuję aparatu.
Robię fotki na zawodach, wyścigach i na pastwisku.
Od aparatu potrzebuje szybkiego AF, brak szumów no i ważnym czynnikiem jest cena i jakość obiektywów do dokupienia.
Oczywiście byłam juz na dpreview i fotopolis.
proszę o wasze opinie na temat tych aparatów-z góry dziekuję :D [/b]

#3
hmmm, a mógł bys sprecyzować dlaczego właśnie ta??mnie martwi że już nie jest produkowana-taką inf. znalazłam na oficjalnej stronie KM.A jeszcze jedno czy dla moich potrzeb warto dołożyć kasy i kupić D7?Napewno do zdjęć w ruchu jest lepsza?? Kurcze powiem szczerze że nie jestem zadowolona z KM Z3-szumy za duże. Pomocy bo sama nie wiem który mi bardziej pasuje.

#4
Hehe, zadalas dokladnie to samo pytanie, ktore mnie chodzi po glowie. Po wakacjach tez chce sie przesiasc na jeden z tych trzech aparatow :) I tez z Z3'ki... juz mnie krew zalewa momentami z tym aparatem i jego szumami :P

Moge dorzucic w tej chwili tylko tyle, ze nie nalezy przyrownywac doswiadczen z szumami na Z3 do tego co moze byc na 5d. Zupelnie inna para kaloszy i podobno naprawde daje na tym polu rade.

#7