#2
liczę na Wasze opinie i krytykę
Poczułem się w obowiązku ;)

Sam jestem amatorem i zero we mnie profesjonalizmu, ale z przykrością stwierdzę, że w żadnym z Twoich zdjęć nie zobaczyłem czegoś zatrzymującego mnie na dłużej. Fakt, dość pobieżnie i szybko przejrzałem galerię.

Po tych zdjęciach widać, że brak Ci podstaw, które łatwo można przyswoić i znacząco poprawić jakość swoich fotografii. Choć najlepsze zdjęcia świata łamią te podstawowe zasady, warto je poznać. Mówię tu choćby o kompozycji, która stanowi bazę fotografii.

Polecam trochę nauki teorii. Po tym cytacie z Twojej strony www
Ekspozycja – Zdjęcia z priorytetem czasu otwarcia migawki, inaczej z czasem naświetlania
widać, że warto posiedzieć nad podstawowymi terminami związanymi z fotografią.

Polecam książki np. Bryana Petersona, stronę www szeroki kadr. Zajrzyj na forum do działu fotoszkółki, do poprawki i galerii poczytaj krytykę zdjęć i postaraj sam wyrobić sobie opinię na temat niektórych zdjęć. Wyposażony w podstawy wybierz się z aparatem o odpowiedniej porze, znajdź odpowiedni temat i zrób fotografię, do której nie będziesz się mógł przyczepić. Po tygodniu sprawdź czy nadal nie masz do czego i wrzuć ją do Internetu. Jeśli już masz taką, do której nie masz zastrzeżeń - pokaż, koledzy z forum pokażą, że jednak wciąż można je mieć.

Teraz Twoje fotografie to raczej dokumentacje prób i błędów w podejściach do różnych sposobów robienia zdjęć. Zwykła dokumentacja.

Jestem zwykłym amatorem, nie miałem zamiaru się wymądrzać, a jedynie pokazać Ci drogę jaką wydaje mi się, że warto podążyć. Nie znam się specjalnie na fotografii, jeśli poczułeś się czymkolwiek urażony, wybacz.

Pozdrawiam i liczę na wstawienie zdjęć za jakiś czas!
Michał

#3
Oczywiście bardzo się cieszę że napisałeś, te słowa są dla mnie ważne, bo chce zobaczyć jak inni to widzą i czy jest sens w tym co robię
Zaraz skocze do działu fotoszkółki i będę czytać

#4