cos na poczatek ...

#1
Co mozecie polecic na sam poczatek [ cos z nikon'a]. Jestem swiezy w fotografi, zamiezam w przyszlosci [ czytaj nie dalekiej ] kupic jakas lustrzanke cyfrowa z powiecmy 70-200 f/2.8 do sportu, ale w tym momencie mam bardzo slaby fundusz i chcialbym kupic jakas tania lustrzanke z jakims obiektywem [ tez tanim ] z ktorym dalo by sie zaczac. W tym momencie nie mowie narazie o sporcie bo dochodzil by drogi obiektyw a nie stac mnie na taka zabawe w tym momenice [ w przyszlosci jezeli kupie lustrzanke cyfrowa kupie takze obiekyw jaki napisalem wczesniej ale jeszcze nie teraz :P].
Co mozecie polecisz co myslicie o n65,70,80,90s ?

#3
Jeśli przyszłość niedaleka, to lepiej kupić książkę o fotografii zamiast lustrzanki tymczasowej i zbierać na lepszą. Zanim nazbierasz, będziesz miał jako-taką teorię, a pieniędzy nie wyrzucisz na byle jaki aparat.

#4
Podpisuję się pod czupakabra. Poczytaj wiele na stronach www i w książkach, to z pewnością lepsze niż kupienie (super wypasionego) aparatu o którym się nie ma pojęcia.
Decyzja nad takim aparatem powinna być przemyślana i podjęta samemu, co prowadzi do tego iż trzeba mieć na ten temat pojęcie większe niż to że lustrzanka lepsza od kompaktu...
70-200 f2.8 hsm to dobry obiektyw - mój znajomy go ma, ale do takiej fotografii jaką chyba masz na myśli Ci nie wystarczy...
No i nie jest to obiektyw który kupuje się na start....
A co do Nikona ze słabym funduszem - D40....
A jeżeli chcesz lepszy... no to zależy od funduszy.
Jakieś pytania? Pisz tutaj albo na GG.

ps. Pisz poprawnie - będzie łatwiej Cię zrozumieć.

#5
pierwsze primo - jeszcze sie nikt z teorii zdjec robic nie naumiał zeby nie wiem jaki był oczytany, jasne ze teoria sie przydaje ale ksiazke zamiast aparatu? IMHO nie ta kolejnosc.

drugie primo:
- d40 to cyfra a my tu piszemy o ANALOGACH.
- 70-200 2,8 niewystarczy? imho az za dobry, lepszy mogłby miec tylko stabilizacje.

POZDRO

Re: cos na poczatek ...

#6
Rev

Z zerem teorii startowac do lustrzanki?