Witam wszystkich
Zamierzam w niedalekiej przyszłości zakupić lampę błyskową do Canona.
Zastanawiam się nad Metzem 54 MZ-3 lub Speedlite 550 EX.
Wiem, że 550 EX jest lepsza, ale jakie są między nimi różnice które przekonałyby mnie do wydania 750,- zeta więcej. Proszę o opinie i z góry dziękuję.
#4
To pomysl o Speedlite 420 ex ... ten model jest wlasnie dedykowany do tego body. (wydatek okolo 1200 zl)
Speedlite 540ex dedykowany jest do Eosa 3 a wydatek okolo 1650 zl
Pozdrawiam
Speedlite 540ex dedykowany jest do Eosa 3 a wydatek okolo 1650 zl
Pozdrawiam
Metz 54 MZ-3 & Speedlite 550EX
#5Rozważałem, ale czy 420 EX wystarczy na zdjęcia na koncertach. Dodatkowo EOS 30 nie ma zbyt czułego AF a wspomaganie w 420 EX działa tylko do 7 m. Może to i wystarczy - nie robiłem jeszcze zdjęć z tak silnymi lampami.
Re: Metz 54 MZ-3 & Speedlite 550EX
#6Ja mając system Eosa i teraz też zawsze pracowałem metzami dla mnie metz jest zdewcydowanie lepszy od canona daje wiecej możliwości które mnie interesują i lampy te mają naprawde wysoka jakość 430 EZ którą pracowałem z Eos1 padła mi ze 3 razy i była reanimowana Metz mimo traktowania jak koń roboczy nigdy . wieć ja mam inne odśwaidczenia ) . Ale to subiektywna opinia .Leprekan pisze:Witam wszystkich
Zamierzam w niedalekiej przyszłości zakupić lampę błyskową do Canona.
Zastanawiam się nad Metzem 54 MZ-3 lub Speedlite 550 EX.
Wiem, że 550 EX jest lepsza, ale jakie są między nimi różnice które przekonałyby mnie do wydania 750,- zeta więcej. Proszę o opinie i z góry dziękuję.
#8
Nie jestem specjalistą od fot koncertowych, ale z tego co wiem, to na niewielu koncetrach można używać lampy. A tak w ogóle to ludzie robiący zdjęcia na koncertach wybierają jasne szkła, niż lampe, bo można wtedy strzelać przy wspaniałym, nastrojowym świetle zastanym.
#9
ludzie pracujący jasnymiszkłami też uzywają lampy tylko tak delikatnie że wcale jej nie widac . to śa takie lekkutkie delikatne musnięcia )