Kupno lustrzanki

#1
Wyjeżdzam w wakacje do Turcji. Zastanawiałem się nad kupnem lustrzanki cyfrowej.

W Turcji jest bardzo ciekawych i pięknych miejsc i chciałbym je uwiecznić na zdjęciach. :)

Przejdźmy do rzeczy.

Cena lustrzanki myślę żeby nie przekraczała 1500 zł.

Ma robić one piękne zdjęcia bez szumów itp.

Jestem amatorem i nie znam się na aparatach.

Proszę o wasze propozycje 8)

Ps. Myślałem nad Sony Alfa ale może się nie znam...

#2
A dlaczego konieczne lustrzanka? W tej cenie kupisz wypasiony kompakt. Jeśli dobrze zrozumiałem cel zakupu, to kompakt chyba sprawdzi się lepiej.

pzdr

#3
sebolek3213 pisze:Ma robić one piękne zdjęcia
no tutaj akurat nie od aparatu to będzie zależało ale od Ciebie.
sebolek3213 pisze:Cena lustrzanki myślę żeby nie przekraczała 1500 zł
a co ze szkłami?
zacznij od rozbudowanego kompaktu, po jakimś czasie sam stwierdzisz co Ci najbardziej będzie potrzebne.
a tak w ogóle to przywitałbyś się chłopie.

#4
Porządna hybryda(dość rozbudowany kompakt jak na potrzeby amatorskie:) )
Na małych iso nie będzie szumić, a powyzej 400... trudno...
Coś za coś, do tego, hybryda zaoferuje Ci duży ekwiwalent ogniskowych(zoom), na poziomie obiektywu o podobnej cenie jak cała hybryda:)
Kolejna rzecz; lustrzanka z pewnością jest wieksza od hybrydy(chyba że Pro815 - żadna lustrzanka amatorska nie jest od tego aparatu wieksza:D)
Ale niektóre hybrydy są naprawdę milutko małe:D

Jakość zdjęć będzie zależna także od Ciebie:)
Oczywiście nie w pełni.
Ale lustrzanką... chyba ciężko było by Ci robić zdjęcia, jeżeli jesteś amatorem.
Swoją drogą, lustrzankę z obiektywem w zestawie za 1500zł? HMM, wybór chyba jest nie wielki

Decyzja należy do Ciebie, jeżeli potrzebujesz objaśnienia czegoś to pisz.

#7
weesee pisze:
bresch pisze:Ale lustrzanką... chyba ciężko było by Ci robić zdjęcia, jeżeli jesteś amatorem.
pomyśl najpierw, potem pisz.
Miałem na myśłi zdjęcia a nie fotki, ale jak uważasz.
sebolek3213 pisze:Sorki że się nie przywitałem, Sebastian jestem. :roll: