Kupno lustrzanki- i co do niej?

#1
Witam wszystkich!

Jestem amatorką, robię zdjęcia kompaktem. Chcę kupić lustrzankę, dopiero zaczynam czytać różne artykuły o fotografii (podstawy fotografii znam już od dawno, mówię tu o takich poważniejszych :P) i orientować się w tych sprawach. Fotografię traktuję jako hobby, ale całkiem serio.

Chciałam zadać kilka pytań, na które trudno mi było znaleźć odpowiedź:
1. Gdy kupuję lustrzankę to co jeszcze muszę dokupić? Chodzi o "akcesoria" (powiedzmy) typu obiektyw.
2. Czy na początek wystarczy mi jeden obiektyw (który dostanę razem z aparatem) czy lepiej od razu kupić te, które mi bedą potrzebne (interesują mnie zdjęcia makro, portrety, krajobrazy i fotografowanie zwierząt domowych- psy, koty)
3. Body i obiektyw kitowy. Tyle razy już to widziałam. Co to dokładnie znaczy? Obiektyw kitowy czyli korpus + obiektyw, tak? Mozecie dodać kilka szczegółów od siebie?
4. Gdyby ktoś mógł podrzucić link do jakiegoś poradnika dla "początkujących posiadaczy lustrzanki" (heh :D) to byłabym wdzięczna. W zwykłych poradnikach często widzę te same rady głównie onoszące się do kompaktów. Chcę mieć pewność, ze wiem wystarczajaco dużo o lustrzankach i prawdziwych fotografowaniu, zanim zdecyduję się na zakup ;)

Z góry wszystkim pięknie dziękuję! Proszę o pomoc, będę baaardzo wdzięczna ;)

Aha, i proszę wolno i wyraźnie ;P Hehe XD

#2
1. Myśle, że narazie potrzebujesz do lustrzanki, obiektywu(koniecznie z filtrem tzn osłonką na obiektyw!!!!!!!!), zestawu do czyszczenia sprzęty fotograficznego i zapasowego zestawu baterii. Potem najwyzej lampa, statyw, grip(dodatkowa bateria albo jak mój tata mówi 'tyłek do aparatu') etc. no i żeby Ci było wygodniej może jakaś torba :) Pewnie coś ominełam, poprawcie mnie.

2. Zależy jaki masz fundusz, bo właśnie dużo od niego zależy. Jeżeli Cie stać na dodatkowy obiektyw to polecam jakiś o szerokim zakresie ogniskowej (czyli taki, że możesz zrobić duże przybliżenie i duże oddalenie)