FotoArts.pl Fotograficzne forum pasjonatów. :: Zobacz temat - zapytanie :)
forum fotoarts.pl

FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj :: katalog stron foto

zapytanie :)

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FotoArts.pl Fotograficzne forum pasjonatów. Strona Główna -> Ciemnia tradycyjna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swietlik88

Nowy Użytkownik
Nowy Użytkownik

PostWysłany: Nie Sie 02, 2009 11:18 pm    Temat postu: zapytanie :) Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

witam, jestem tu nowa, troszke przejzalam wasze forum i mam takie oto dość nietypowe pytanie w sprawie tego powiekszalnika......
http://allegro.pl/item698066360_opemus_6_glowica_meopta.html
rozgladam sie za wlasnie takim sprzetem, tymbardziej ze z tego co przeczytalam jest to dobry sprzet ale wydaje mi sie ze czegos mu brakuje... czy sie myle? nie znam sie na czesciach, jestem amatorka i jesli mam kupic powiekszlanik to wolalabym aby byl kompletny Smile pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Cygnus

Moderator
Moderator

Pomocy: 57

PostWysłany: Nie Sie 02, 2009 11:29 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Czytając opis i patrząc na to jedno zdjęcie trudno powiedzieć czego mu brakuje.

To może być brak komory mieszającej albo komora nie na ten format, jaki potrzebujesz.
Tak samo z prowadnicami do filmu czy też szybkami.
Powrót do góry
swietlik88

Nowy Użytkownik
Nowy Użytkownik

PostWysłany: Nie Sie 02, 2009 11:34 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

mhm rozumiem ze bez tej komoru powiekszalnik nie bedzie dzialac tak? co ona wogole daje? niestety mialam kiepskiego nauczyciela od foto wiec nie wiem.
Powrót do góry
weesee

stary wyjadacz
stary wyjadacz

Pomocy: 49

PostWysłany: Pon Sie 03, 2009 2:08 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem