Pomocy ze sony dsc h9

#1
Siemka jestem początkującym fotografem i mam taki problem robie zdjęcia we funkcji sport i wychodzą rozmazane?? co mam zrobić.Mozę poradzicie jak da sie ustawić prędkość migawki lub jakieś ustawienia na manulau zrobić by robić dobre zdjęcia na sport ??

#6
nic nie jest napisane.

rob zdjecia za dnia. potrzeba swiatla.
migawka musi sie szybko zamknac. np 1/500 s. albo szybciej. ustaw iso na najwyzsze. przeslone na najmniejsza wartosc np 2.8
i probuj.

najlepiej kup ksiazke o fotografii i poczytaj.

#7
Sas1993 pisze:Pomoze mi ktos czy nie ??
A jak nie, to co ? Obrazisz się ? :wink:

Nikt tutaj nie będzie Cię uczył korzystania z instrukcji, Marcin już Ci odpisał co możesz zrobić.

Niestety posługiwanie się aparatem nie jest na początku tak łatwe na jakie wygląda i zaczynanie od cyfrowego kompaktu,
który zasypuje użytkownika wieloma niezrozumiałymi informacjami przesłaniając mu kadr, nie jest najlepszym rozwiązaniem.

#9
jakos ciezko mi uwierzyc, ze w instrukcji tego nie ma...

jak nie ma to Sony dalo ciala... bo funkcja jest ale nie opisana...

blee... moja minolta miala opisane to i nawet maly poradnik jak co ustawiac...

#10
Jakos ustawilem metoda prób i błedów .Teraz mam inny problem jak mam migawke ustawiona na maksa to zjdecia wychodza ciemne nawet z lampa tak jak bym w nocy robil.Kombinowalem z moca blysku z iso z przyslonami i nic wychodza jak w nocy moze na to cos poradzicie.Wychodza tak na manualu

#13
przejdz sie do empiku, trafiicu czy podobnego. Zobacz co Ci pasuje. Sam dobierzesz sobie poziom trudnosci.
Moze byc ze jest za ciemno na takie ustawienia. Sprobuj przy zupelnie slonecznym dniu. Powinno wyjsc. Jesli nie to zmniejsz czas naswietlania do 1000.

#16
Iso na maxa. do 3200 czy ile ten aparat wyciagnie.
Przeslona najjmniejsza jaka masz (wartosc) 2,8 np
mozesz sobie pomoc fleshem ale bedzie to mialo sens tylko wtedy jak jestes blisko obiektu ktory fotografujesz
czas taki ktory zagwarantuje Ci "zamrozenie"