jaki canon??

#1
witam, po jakiś 2 może 2 i pól tygodniach rozmyślania stwierdziłem ze z nikona chyba nie będę zadowolony....dlatego właśnie chciał bym się dowiedzieć jaki canon był by najlepszy dla mnie teraz-jestem amatorem :) cena na razie mnie nie obchodzi chociaż chciałem góra gdzieś tak do 1500 ale da się dociągnąć więcej ;p

chce żeby był on z Af bo słyszałem ze bez nie ma co kupować takich...na początku miałem plan na nikona d40 ale okazało się ze on nie ma Af i pupa....a jego cena naprawdę była realna dla mnie :)

#2
Podałem Ci d20 a jak masz więcej w okolicach 1,5 kafla to d30. Na początek styknie. Bez szaleństw i pomyśl o tym tamronie bo warty tych pieniędzy.



Tomek

#4
Darox pisze:nie wiem czemu ale osobiscie bym wziol 350d jak narazie, co onim sadzisz??
300d,350d,400d,450d to przedstawiciele innej półki innej rzeszy odbiorców. To plastikowe zabawki raczej dedykowane do amatorskich zdjęć pt. U cioci na imieninach.
Miałem jako pierwszą swoją cyfrę canona 400d i byłem zadowolony na początku bo spełniała moje oczekiwania w 100 % ale jak wziąłem do ręki 40d i strzelił nim kilka fot to zrozumiałem, że to inna bajka.
10d,20d,30,40d,50d są stworzone z myślą o bardziej wymagających użytkownikach, którzy raczej wiedzą czego chcą od dobrej cyfrówki.
Przede wszystkim różnica polega na jakości wykonania i funkcjonalności body oraz materiałów z jakich składa się obudowa aparatu. Tu masz stop magnezu a nie plastik, który się często wyciera podczas używania. 10d Ci odradzam bo to słabe body ale od 20d w górę naprawdę warto w to wejść. One lepiej leżą w ręce i są cięższe.

Jak masz kase to bierz 30d, który naprawdę będzie świetnym body do nauki dla Ciebie. Obyś wykorzystał jego możliwości w pełni a będzie dobrze.


tak czy siak to tylko narzędzie a wybór jest Twój.
Idź wreszcie do komisu czy sklepu i kup ten aparat :D

Tomek

#7