Ktory aparat bedzie lepszy?

#1
Moje typy to:
Sony CyberShot DSC-W230
Sony CyberShot DSC-W220

lub

Nikon Coolpix S220
Nikon Coolpix S230
Nikon Coolpix L20

I teraz moje pytanie czy w tym przedziale cenowym mozna kupic cos lepszego niz te modele ktore tu wymienilem?
Najwazniejsze dla mnie zeby zdjecia wychodzily bez ziarna i z ladnymi nasyconymi kolorami. Wiec pod tym wzgledem glownie bede sie kierowal wyborem. Jestem laikiem w dziedzinie fotografii i aparatu potrzebuje glownie do uwiczniania wycieczek czy wyjazdow oraz wypadow ze znajomymi takze chcialbym zeby aparat mial dobre mozliwosci zarowno przy swietle dziennym jak i sztucznym.

Z gory dziekuje wszystkim ktorzy zechca mi udzielic rady.
Pozdrawiam!

#2
co do kompaktów to polecam ci Sony CyberShot DSC-W230 trzymalem go, ma wiele dupereli, nawet ladnie zdjecia robi no i oczywiscie duzy LCD.

#8
No tak glowa ^^
W moim przypadku polegam w tym temacie na ustawieniach auto generalnie.
Poprostu chcialem poznac opinie ludzi ktorzy sie na tym znaja.

#9
Tyle, że tu nikt nie zna się ani na kompaktach ani tym bardziej na ustawieniach auto. (choć czasem mam pewne wątpliwości co do tego)

#10
sinner77 - wybierz taki, jaki Ci się podoba wizualnie. Nie ma większej różnicy przy Twoim podejściu do fotografii. Skoro będzie to polegało na wciśnięciu przycisku i koniec. Poza tym trafiłeś na złe forum. Tutaj ludzie nie podniecają się sprzętem a fotografiami. Jeżeli chcesz opinii opartych na specyfikacji poszukaj forum "branżowego" typu canon-board itp.

Ale tak jak mówiłem, przy Twoim podejściu do fotografii, wybierz ten który Ci się podoba wizualnie i tak nie zauważysz różnicy.

#11
Coś się zacięło i wysłało dwa razy...

Edit:
nie zna się ... ustawieniach auto
A jak się można znać na ustawieniach auto?:) Poza tym Bono na blogu pokazuje fotki strzelane na auto:)

#12
Qba pisze:Tyle, że tu nikt nie zna się ani na kompaktach ...)