Aparat dla amatora do 2000zł

#1
Witam
Za 3mc jadę na małe wakacje do Tajlandii na 2mc. Chciałbym stamtąd przywieźc pamiątkę, któa zostanie do końca zycia - piękne zdjęcia. Nie ukrywam, że jestem amatorem w tematyce zdjęc. Aparat, który mam od paru lat to Panasonic TZ3. Chcialbym wydac nie więcej niż 2.000zł na aparat z całym niezbędnym sprzętem. Wiem, że są różne obietywy itp. ale moja wiedza jest minimalna. Prosiłbym o podanie propozycji aparatu + obiektyw, przyjaznych w obsłudze, dobrej jakości, ale raczej "pół" profesjonalnych.

Dziękuję za pomoc :)

pozdrawiam

#2
pol profesjonalnych ? a chcesz sie pozniej dalej bawic w foto , czy ma to byc aparat malo wymagajacy na wakacyjne wypady ktorego nie bedziesz specjalnie zglebiac ? jesli tak to szukalbym czegos w kierunku alf - nawet starszych np a700 pol profesjonalna o ile mozna tak mowic lustrzaneczka , oczywiscie z drugiej reki , za 2000zl czasem w dosc przyzwoitym zestawie dostepna na allegro

pozdrawiam

Re: Aparat dla amatora do 2000zł

#4
cccq pisze:Witam
Za 3mc jadę na małe wakacje do Tajlandii na 2mc. Chciałbym stamtąd przywieźc pamiątkę, któa zostanie do końca zycia - piękne zdjęcia. Nie ukrywam, że jestem amatorem w tematyce zdjęc. Aparat, który mam od paru lat to Panasonic TZ3. Chcialbym wydac nie więcej niż 2.000zł na aparat z całym niezbędnym sprzętem. Wiem, że są różne obietywy itp. ale moja wiedza jest minimalna. Prosiłbym o podanie propozycji aparatu + obiektyw, przyjaznych w obsłudze, dobrej jakości, ale raczej "pół" profesjonalnych.

Dziękuję za pomoc :)

pozdrawiam
Jak jedziesz do Tajlandii to pasuje ją pokazać.
Fajna puszka i fajne jasne szkło za 1800PLN.
Reszte szpeju sam poszukaj(torba i karty do aparatu)
2tys styknie.


http://allegro.pl/canon-30d-body-2-akum ... 36641.html

http://allegro.pl/tamron-17-50-mm-f-2-8 ... 35104.html


Udanej zabawy

Pozdr
Tomek

#5
Nie wiem czy lustrzanka to będzie dla Ciebie dobry wybór. Może weź jakiegoś bezlusterkowca?
Bardzo fajne są Lumixy od Panasonica: