#2
nareszcie....piękno w prostocie, naturalnych światłach i cieniach, rozumiem, że to nie Włochy... asfaltu nie widzę;)
#6
piekne. moja szkola, ale ja takiego zdjecia nie mam. serce rosnie, moje gratulacje.
sledze kariere PP od jakiegos czasu i troche mam nadzieje ja stymuluje. powiem szczerze ,ze takiej progresji dawno nie widzialem.to kawal wysmienitej, prawdziwej fotografii, w ktorej sa elementy jezyka obrazu, a nie tylko post proces. no i aparat swietny, optyka tez, co mam nadzieje widac na zdjeciu. sorry musialem
sledze kariere PP od jakiegos czasu i troche mam nadzieje ja stymuluje. powiem szczerze ,ze takiej progresji dawno nie widzialem.to kawal wysmienitej, prawdziwej fotografii, w ktorej sa elementy jezyka obrazu, a nie tylko post proces. no i aparat swietny, optyka tez, co mam nadzieje widac na zdjeciu. sorry musialem
#8
1. Jest wrażliwość.
2. Jest pomysł.
3. Jest warsztat.
4. Jest to coś, czego innym brak.
Piękna praca.
2. Jest pomysł.
3. Jest warsztat.
4. Jest to coś, czego innym brak.
Piękna praca.
#10
Kapitalne Gratuluje galerii bo zasłużone wyróżnienie.
Szkoda, że tak rzadko wrzucasz swoje zdjęcia na forum.
Kapitalny moment złapałeś
Pozdrawiam
Tomek
Szkoda, że tak rzadko wrzucasz swoje zdjęcia na forum.
Kapitalny moment złapałeś
Pozdrawiam
Tomek
#12
dla mnie też naturalnie te cienie nie wyglądają, jednakowoż wadzić mi to w żaden sposób nie wadzi.
#13
Nic nie zostalo dodane do tego zdjecia i dotyczy to takze cieni.
Kadr nie byl dzielony na zadne strefy itp. w postprocesie.
Mgla okalajaca wzgorze dala te cienie wzdluz sylwetki drzewa i ukryla drugi plan. Reszta to uksztaltowanie terenu i wybor chwili bo przewalajace sie po niebie chmury zmienialy scene blyskawicznie.
Niemal calkowicie skupilem sie na usunieciu zbednych detali, uproszczeniu kadru dla wydobycia esencji.
Kadr nie byl dzielony na zadne strefy itp. w postprocesie.
Mgla okalajaca wzgorze dala te cienie wzdluz sylwetki drzewa i ukryla drugi plan. Reszta to uksztaltowanie terenu i wybor chwili bo przewalajace sie po niebie chmury zmienialy scene blyskawicznie.
Niemal calkowicie skupilem sie na usunieciu zbednych detali, uproszczeniu kadru dla wydobycia esencji.
#16
Ani jeden piksel nie zostal dodany do zarejestrowanego kadru. Nic nie dorysowalem ni nawet przesunalem nie liczac rozmycia tekstur powierzchni.
Ale luzik, juz kilka lat temu trafilem na podobna teorie spisku a propos tego zdjecia:
http://pp.isp.net.pl/content/People/103.jpg
Wtedy nawet kilka osob zialo obsesja o cieniach.
Argumenty o przeczeniu fizyce tez padaly. Bez sensu. Pomijajac, ze to film zarejestrowal a jedyna ingerencja w obraz miala miejsce w sofcie do obslugi skanera, kogo nie liczac fzykow obchodzi fizyka na obrazach?
Ale luzik, juz kilka lat temu trafilem na podobna teorie spisku a propos tego zdjecia:
http://pp.isp.net.pl/content/People/103.jpg
Wtedy nawet kilka osob zialo obsesja o cieniach.
Argumenty o przeczeniu fizyce tez padaly. Bez sensu. Pomijajac, ze to film zarejestrowal a jedyna ingerencja w obraz miala miejsce w sofcie do obslugi skanera, kogo nie liczac fzykow obchodzi fizyka na obrazach?